Wednesday, April 23, 2008

monolog

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani
Saya tinggalkan hati saya di sini
Agar selalu dekat dengan kamu
Saya tinggalkan hati saya dengan kamu
Biar semangat dan ingatan kita bersatu
Saya serahkan hati saya pada kamu
Biar kamu tahu yang saya kasihkan kamu
(Sepertimana saya mengasihi diri sendiri,malah mungkin lebih dari itu)
Saya mahu kamu miliki hati saya
Kerana saya yakin kamu mampu menghargainya
(Sama serupa dengan saya yang sebenarnya menghargai kamu,sebenar-benarnya)
Dan perkara wahidnya
Tulus doa saya kepada Pemilik Mutlak hati saya dan hati kamu:Allah Azza Wa Jalla,
Moga dia patri lekat hati kita
Moga dia suluh terang hati kita
Moga dia jaga pelihara hati kita
Dalam acuan,cahaya dan petunjukNya
Hati,saya tinggalkan buat kamu sejujur-jujurnya
(Kamu yang bernama Abah.
Kamu yang bernama Emak
Kamu yang bernama Kekanda
Kamu yang bernama Adinda
Paling istimewa:Kamu yang bernama Teman Seiman.

No comments:

Thanks for coming!
Have a read, blogwalk and so on! =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...