Monday, December 15, 2008

Uzlah Syahid

Hati saya merindu pada blog saya ini. Merindu untuk menaip.

Tidak adil jika saya mengatakan bahawa saya sibuk kerana semua manusia sibuk. Jika saya kata saya sibuk, Dr. Mariah, Dr. Lo' Lo', Senator Mumtaz lagi sibuk..

Khilaf saya kerana sukar bertemu dengan internet. Itu sahaja alasan yang langsung tidak kukuh yang dapat saya nyatakan...

BLOG JURNAL

Sepanjang 1 bulan ini, banyak benda dan pengajaran yang saya dapat. Rutin harian saya di hospital, terlalu banyak yang ingin saya ceritakan, buat pengajaran kepada pembaca. Insya Allah, saya akan create 1 lagi blog saya, khusus untuk memuatkan jurnal saya sepanjang berada di rumah sakit. Jika ulama terdahulu mewariskan kitab2 kepada kita, saya ingin mewariskan blog jurnal saya itu, buat generasi yang akan datang.

Bak lirik kumpulan Demascus, nasyid yang bertajuk "Membaca"... "Kita hidup tidak lama, mahu kutip semua pengalaman, tidak sempat. Jadi bacalah, kerana membaca boleh menambah pengalaman..."

No comments:

Thanks for coming!
Have a read, blogwalk and so on! =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...