Monday, May 31, 2010

Cermin Diri Dulu..!


Mungkin tajuk kali ini agak kasar. Tetapi pernah tak anda lalui keadaan begini...

Senario :

Ada seorang saudara perempuan ni kaki disko@clubbing,dah berkahwin tetapi tahlah suami tak peduli kot. Bila dinasihat, ini jawapannya :

ups to u...whatever..just ignore me if u don't
like..who are you to judge me and the life i live?i know that i'm
not perfect,and that i don't claim to be.so before you point your
fingers,make sure your hands a clean. sblm nak menilai aku better
korg nilai dri krg tu dlu..dah cukup baik ke?? yes aku kaki clubbing so
wha...t???did i ask or borrow ur money everytime i go there??

~Open Your Eyes~

2 comments:

Shahibul Afzan Wahab said...

Jika teguran ke atanya sudah berhikmah, tetapi itu jawapnnya, mungkin hatinya sudah terhijab utk menerima peringatan...cuma yg mampu kita usahakan lagi, berdoa semoga dibuka pintu hatinya utk kembali kpd Allah suatu hari nanti.

p/s:nje,sebut pasal clubbing, teringat clubbing kat jari sebab penyakit infective endocarditis,lung cancer,bronchiectasis etc...hehe

Ruby said...

clubbing nail...nje pon tergelak mase study psl clubbing nail ni...

Thanks for coming!
Have a read, blogwalk and so on! =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...