Monday, November 15, 2010

KAWAII GADGET'S CONTEST


Oh..kene tag by mama gorjes...mamaGee.

Btw, thanks mamaGee, sbb sudi tag AA. Itu membuktikan mamaGee masih ingat pada AA. Hik2.




Pastu kene pilih ek lagu ape...lagu kegemaran..
Erm, AA byk juga lagu kegemaran.
Fikir punya fikir..
AA teringat lagu Salim ni...



Kenapa AA suka lagu ni?
  • waktu AA praktikal kat jabatan psikiatrik, ade seorang pesakit perempuan telah nyanyikan AA lagu ni.
  • asalnya AA tak melayan sangat pesakit ni, sbb dia dimasukkan dalam bilik berdinding besi, dikatakan dia selalu mengganas.
  • bila AA lalu, dia selalu memperkenalkan dirinya sbg "MamaRina"
  • hari terakhir dia di situ, dia menyanyikan skali lagi lagu ni buat kami semua.
  • sampai skrg, bila dgr lagu ni, AA akan teringat pada MamaRina.

Lastly, AA nak tag kawan baru AA:

p/s: bila korang join ni, bgth la AA yer..nk tgk juga lagu ape yg bermakna buat korang..hik2







8 comments:

Mommy Pinky said...

datang jenguk, gdluck :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said...

adus silap GA la plak...
hehehe..xpa lah..esok lak la D wat ye..

~Athirah's Aunty~ said...

mommy pinky: tq vm!

~Athirah's Aunty~ said...

ladyzul: alahai....tersilap ga pula..hik2

Nancy Poh said...

waduh,, favorite lagu aku juga ni..selalu nyanyi sambil men gitar layan blues kat rumah...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said...

ok kali tak silap dah..
http://mysweetworld-didie.blogspot.com/2010/11/kawaii-gadgets-contest.html

~Athirah's Aunty~ said...

nancy poh: jom kite nyanyi same2

khairolghani said...

terima kasih sebab join contest..good luck..

Thanks for coming!
Have a read, blogwalk and so on! =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...