Sunday, November 14, 2010

Verona (2)

Peringatan: Ini bukan cerita saya. Ini cerita orang lain. Tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yg telah meninggal dunia. Hik2

---------------------------

B: Kau tulis ape tadi?
A: Haha...serius kau nak tau?
B: Of course la.
A: Aku tulis, cane nak dptkan jodoh. Dah lama aku mencari, tapi tak jumpa2. Umur dh tua. Kawan2 ramai dah kawen. Haha.
B: Bengong la kau ni B!
A: Haha, kau bolehla. Dah ade tunang. Alah..ape2 pon kite tgk je la nnt. Nt
ah surat aku tu dibalas ke tidak...

(B tau, A memang suka bergurau bab2 begini. B melayan sahaja)


Dan malam itu, bersama beberapa rakan yang lain
Mereka menikmati keindahan bandar Verona.
Mungkin ini kali pertama dan terakhir mereka di sini...
Bukan senang nak datang sini.



Cicele. A lovely vintage dresses shop. Diorg tak shopping pun..Just try2 jer.







Katanya shop ni antara shop tertua di sini. Rasanya sejak 1939.




kebetulan ada pesta kuih.....makan makan makan..ape lagi...



....bersambung (malas nak cite banyak2) hik2...



2 comments:

nurezzat said...

best nyee dapat makan2..
menanti episod verona (3)..
ezzat suka bace cerita ni.....

p/s: memang mengalahkan citer korea..
21 episod kan? huhuhu..

~Athirah's Aunty~ said...

hik2....
x larat nk tulis panjang2 la ezzat...apepun thanks sbb sudi baca.
hik2

Thanks for coming!
Have a read, blogwalk and so on! =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...