Wednesday, November 24, 2010

Kenapa Perempuan Cantik Kalau Pakai Tudung

Peringatan: Ini bukan entry MENGAMPU!!!


Dia nk tutup aurat… … .

Dia jage maruah… … … ..

Dia x nak tunjuk kecantikan dier… … … … ..

Dia seorang yg pandai… … … .

Dia anak solehah… … … .

Gambar contoh : cikain






Dia dengar cakap mak ayah dia… … …

Dia hormati orang lain… … ..

Dia takut bile dier x pakai tudung orang tgk dia cantik… … dan ade niat x baik… … … …

Dia x nk diminati ramai laki sgt… … ..

Tak nak menyusahkan org lain… … ..

Dapat pahala… … … …



Gambar contoh lagi : sweethoney




Dapat menghindari dari maksiat… … … .

Supaya menjadi contoh pada perempuan lain… … ..

supaya lelaki yg beriman jer yg suke kat dier… … ..

Mendengar suruhan Allah… … .





Rambut perempuan adalah mahkota baginya… … … jd jgn sewenang2nye menunjuk kpd laki … kerana jika nada menunjuk anda tidak bernilai kerana mahkota anda telah dilihat oleh sume laki… … … ..(kecuali kuarga)

Dapat megurangkan nafsu laki… … .

Sebab patuh pada suami… … …










Gambar contoh last: cikqiqi






S
ebab… … banyak lg sebab… … fikirkanlah… … … ..



7 comments:

Myra Jay said...

Wow AA siap ada model lagi...
Btul tu setiap gadis @ perempuan kena la menutup aurat.. TQ ye..

❤ Cik Ain ❤ said...

aaaa, malunye ade gmbar ain kat sini. huhu. tapi isinye mmg mantop. btolla, pakai tudung sebab nak jage maruah, nak lelaki baek je suke kite dll. ^_^"

Apple Sweet said...

salam AA...ehh ada pic sya jgk tima kasih sgt2 pd AA...btoi ape yg AA wt en3 nie....

CiK QiQi said...

ekekeke..muko den jugak yg terpapar kt situ..ehehehe..malu ni.hehehe

Qaseh dalia adelia said...

bertudung kerana Allah s.w.t dan itu mmg kewajipan muslimah ~

~Athirah's Aunty~ said...

hehe..sorry pd model2 sekalian

Aliya Jaafar said...

agreed :)

all the girl with hijab are the most beautiful girls..

nicee one AA :)

Thanks for coming!
Have a read, blogwalk and so on! =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...